Autor: Jakob
📅 Kuupäev: 17. aprill 2025
⏰ Kellaaeg: 10.00–16.30 (8 akadeemilist tundi)
📍 Asukoht: Nordic Hotel Forum, Viru väljak 3, Tallinn
Kestus: 8 akadeemilist tundi
💡 Õpi, kuidas muuta oma reklaamid ja kommunikatsioon kaasavamaks ning jõuda laiema sihtrühmani!
Ligipääsetav turundus ei ole mitte ainult sotsiaalne vastutus, vaid ka võti laiema kliendibaasini ja tugevama brändini. Koolituselt saad praktilised oskused, mida saad kohe oma töös rakendada.
Mis on ligipääsetav turundus?
Ligipääsetav turundus tähendab, et turundussõnumid ja -kanalid on kohandatud nii, et need oleksid võimalikult paljudele, sealhulgas erivajadustega inimestele, kättesaadavad. See ei ole vaid sotsiaalne vastutus – see on ka nutikas äriotsus.
✅ Jõuad rohkemate klientideni
✅ Parandad kliendikogemust
✅ Tugevdad oma brändi mainet
✅ Näitad, et oled sotsiaalselt vastutustundlik
MITTE LIGIPÄÄSETAV TURUNDUS JA KOMMUNIKATSIOON TÄHENDAB, ET ÜTLED IGALE 5-le POTENSIAALSELE KLIENDILE: “SULLE MA OMA TEENUSEID JA TOOTEID MÜÜA EI TAHA!”
Koolituse eesmärk on anda turundajatele, sisuloojatele, kommunikatsiooniekspertidele ja sotsiaalmeediaspetsialistidele vajalikud teadmised ja tööriistad mõistmaks, milliseid ligipääsetavuse lahendusi konkreetse sisu puhul rakendada.
Praktilisel koolitusel õpid:
- Kuidas kirjeldada visuaalset sisu, olgu see pilt või video
- Kuidas muuta videod ja audiosisu kaasavamaks
- Kuidas esitleda oma sisu veebis, sotsiaalmeedias ja uudiskirjades ligipääsetavalt
- Mida arvestada välireklaamides ligipääsetavuse vaatest
- Millised võimalused ja ohud on AI kasutamisel ligipääsetavuse loomiseks
Koolituse tulemusena tead:
- Mis on ligipääsetavus ja millistele sinu klientidele see korda läheb?
- Kuidas muuta oma turundusstrateegia kaasavamaks.
- Kuidas planeerida ligipääsetavaid turunduskampaaniaid?
- Kuidas kõnetada erinevate vajadustega kliente?
- Digiligipääsetavuse põhitõed sisu loomisel: veebileht, sotsiaalmeedia, uudiskiri
- Kuidas luua ligipääsetavust erinevates meediumites (välimeedia, trükised, AV-sisu)
- Kuidas olla tark tellija ligipääsetavust silmas pidades?
- Praktilised lahendused turunduse ligipääsetavamaks muutmiseks- kirjeldustõlge, selge keelekasutus, ligipääsetav meediasisu jne.
- Praktilised harjutused ja ülesanded, muutmaks oma sisu juba koolituse käigus ligipääsetavamaks
- Millised seadused ja keda kohustavad täna ligipääsetavust tagama?
Koolitusele on vajalik kaasa võtta sülearvuti koos laadijaga.
Koolitajad:
Jakob Rosin
Jakob Rosin on ligipääsetavuse koolitajana töötanud üle kümne aasta. Olles ise sünnilt nägemispuudega, puutub ta pidevalt kokku erivajadustega inimeste igapäevaelus tekkivate probleemide ja lahendustega. Olgu see teeninduses, hoonetes ja linnaruumis, veebides või mobiilirakendustes.
Jakob on aastaid töötanud erinevate puuetega inimestega, tehes koostööd nii üleriiklike õigusaktide loomisel (toodete ja teenuste ligipääsetavuse seadus 2022, määrus28, Puudega inimeste erivajadustest tulenevad nõuded ehitisele) kui ka üle-Euroopalises õiguskaitses, mis puudutab erinevate puuetega inimeste õiguseid.
Ta omab rahvusvahelise ligipääsetavuse spetsialistide assotsiatsiooni (IAAP/International Association for Accessibility Professionals) kõrgeimat digitaalse ligipääsetavuse sertifikaati CPWA (Certified Professional in Web Accessibility).
Ta on ka Eesti esindajaks Euroopa Komisjoni teabekeskuses Accessible EU, mille juhtkomitee hulka kuulub muuhulgas ka European Network for Accessible tourism (ENAT).
Jakob kuulub ka Euroopa Pimedate Liidu juhatusse.
Jakob on viimased 10 aastat tegelenud kirjeldustõlgina, olles aidanud kirjeldada nii filme, kunstinäituseid, kui ka muuseumi ekskursioone.
Maarja Metsla-Rosin
Maarja on Ligipääsukese ligipääsetavuse konsultant ja turundusjuht. Tal on pikaaegne varasem töökogemus turundus- ja kommunikatsioonijuhina nii Eesti Lotos kui ka Noorsooteatris.
Maarja omab Eestis ainsana American Council for the Blind (ACB) poolt väljaantud kirjeldustõlgi sertifikaati.
Ta on omandanud ka eesti viipekeele algtaseme ja õpib hetkel viipekeele jätkukursustel, mis aitab tal nõustada näiteks sündmuste korraldajaid parema ligipääsetavuse tagamisel kuulmispuudega inimeste vaatest.
Ligipääsukeses on Maarja konsultant mitmetele ehitiste ja hoonete projekteerijatele füüsilise keskkonna ligipääsetavuse tagamiseks erinevate puuete ja erivajaduste vaatest.
Maarja juhtimisel on loodud ligipääsetavuse lahendused nii Tallinna Loomaaia Tiigriorgu, Võru riigimajja, viidud läbi Tallinna Ülikooli linnaku ligipääsetavuse audit, nõustatud Eesti Panka muuseumi ligipääsetavamaks muutmise osas, loodud mitmeid liikumisjuhiseid erinevates Eesti paikades (Tartu Emajõe Linnaujula, Niguliste Muuseum-Vabaduse väljak, Eesti Pank-lähimad ühistranspordipeatused jt).
Maarja vastutusvaldkonda kuulub ligipääsetav digiturundus, nii Ligipääsukeses kui ka klientide nõustamisel ja koolitamisel. Maarja juhtimisel lõi Ligipääsuke koostöös Swedbankiga Eesti esimese ligipääsetava sotsiaalmeedia kampaania, mis hõlmas endas sisu mis oli ligipääsetav nii kuulmis-, nägemis-, kui ka intellektipuudega inimestele.
Koolituse soodushind eelregistreerijatele kuni
17. veebruarini 449 +KM (tavahind 499€ + KM)
Hinnas sisalduvad kohvipausid ja lõunasöök.
Kohtade arv on piiratud – ära jää ilma!
“KUI SA EI MÕTLE KÕIGILE- JÕUAD VÄHEMATENI!”