Ligipääsetavus ei ole lihtsalt projekt, vaid see on pidev protsess ja väärtus, mis aitab sul pakkuda oma klientidele paremat ja inimsõbralikumat teenust. Pakume paindlikke koolitusi, et vastata just sinu spetsiifilistele vajadustele. Olgu selleks siis tehnilisem koolitussessioon, kus süüvime ligipääsetavuse tehnilistesse aspektidesse, või kergemas toonis loeng kaasamise ja ligipääsetavuse teemadel mõnusa meeskonnaürituse raames suvepäeval või jõulupeol. Meie seminaril saate kuulda oma valdkonna parimatest ligipääsetavuse praktikatest maailmas. Tutvustame teile ligipääsetavuse olemust läbi erivajadustega inimeste endi lugude elust enesest. Lisaks õpime reaalsete näidete ja praktiliste harjutuste abil, kuidas ligipääsetavust oma igapäevatöösse integreerida.
Näited Hiljutistest Koolitustest
- Digitaalse ligipääsetavuse alused Eesti Riiklike Digitoodete Juhtidele: jagasime teadmisi digitaalse ligipääsetavuse põhitõdedest, aidates digiriigi toodete juhtidel mõista ja rakendada ligipääsetavuse standardeid ja parimaid tavasid Eesti olemasolevates ja tulevastes digilahendustes.
- Digitaalse ligipääsetavuse alused Eesti E-kaubanduse Liidu Liikmetele: Koolitasime e-poodide juhte, jagades teadmisi ja näpunäiteid ligipääsetavate e-poodide loomiseks.
- Ligipääsetav klienditeenindus LHV panga telleritele: pakkusime praktilisi nõuandeid ja näpunäiteid LHV panga töötajatele, et tagada parem teenindus erinevate puuetega klientidele.
- Ligipääsetav klienditeenindus Elroni Klienditeenindajatele: Õpetasime Elroni klienditeenindajaid, kuidas pakkuda ligipääsetavat ja kaasavat teenust nägemispuudega reisijatele.
- Silmiavardav ja meelelahutuslik loeng erinevate ettevõtete suve- ja talvepäevade, kus jagasime lugusid nägemispuudega inimeste elu igapäevast, andes samas aimu sellest, kuidas nägemispuudega inimest kohates käituda nii, et kõigil on mugav.
- Miniloeng ligipääsetavast töökeskkonnast Eesti Sisearhitektide Liidu liikmetele
Näiteid sellest, mida meie koolitustel õpida võib?
- Kuidas mõista erivajadustega inimeste igapäevaelu ning puudest või erivajadusest põhjustatud takistusi ja kuidas neid oma teenustes ja toodetes arvesse võtta.
- Kuidas luua ligipääsetavat veebilehte või mobiilirakendust.
- Kuidas pakkuda klienditeenindust erinevate puuetega klientidele.
- Kuidas teha ligipääsetavusest enda ettevõtte väärtus
Lisaks saad koolitustel osaleda praktilistes harjutustes, mis aitavad sul omandatud teadmisi ja oskusi rakendada.